Ofte stilte spørsmål for forbruker (kommer)
Forbruker i appen (kommer)
Hvordan oppretter jeg en konto?
...
Hvordan oppretter jeg en produsentkonto?
...
Hvordan følger jeg en produsent, og eller en REKO-ring?
...
Kan jeg bytte områder?
...
Hvordan kjøper jeg produkter?
...
Hvordan legger jeg til telefonnummer og adresse på profil
...
Hvordan fungerer handlekurven?
...
Betalingsmetoder
...
Leveringsalternativer
...
Mine bestillinger
...
Jeg mottar ingen push-varslinger
Mottar du ikke push-varslinger er det mest sannsynlig en av to grunner.
Du har ikke aktivert forespørselen om å sende deg varslinger. På grunn av nye retningslinjer til app store's får vi ikke spørre deg om du vil motta push-varslinger før du faktisk gjør en handling som bruker varslinger. For å aktivere dette kan du f.eks går til en lokalmat-produsentprofil i feeden din og klikke "Følg", da vil du få opp et spørsmål om du ønsker motta varslinger. Klikk på godta/tillat. Du vil nå motta varslinger!
Eller, du har ikke tillatt appen sende deg push-varslinger og avslått forespørselen som ble sendt. For å aktivere varslinger igjen kan du gå til systeminnstillinger på din telefon og velg varslinger. Her kan du skru av og på varslinger på dine apper. Finn LocalFood og skru varslinger på.