Vet du egentlig hvordan kundene dine ønsker å handle fra deg?
Det dukker stadig opp innlegg og kommentarer fra forbruker av REKO-ringene på Facebook. Disse må vi begynne å ta seriøst. Vi lever i en tid som konstant er under endring og lokalmatmarkedet er intet unntak. Vi må tilpasse oss og møte forbruker sine behov og ønsker.
Hva sier forbruker på Facebook?
Vi finner det problematisk at REKO-ringene bare er på Facebook bak lukkede grupper.
Vi ønsker kutte ut sosiale medier, men vi vil fortsatt handle lokalmat.
Jeg vil ikke at andre skal se hva jeg kjøper. Det har ingen noe med.
Vi ønsker et enklere og mer oversiktlig system for bestilling.
Utleveringene på REKO-ringen er midt i leggetiden av ungene. Kan jeg ikke heller hente varene når det passer meg selv?
Posten under ble godkjent ved en feiltagelse i REKO-ringen Bergen Sentrum og kort tid etter ble den slettet. Det som er svært interessant her er antall likes og de to kommentarene. Hvorfor ble posten godkjent, også slettet? Hvorfor kunne ikke posten bli liggende og skapt en fin debatt for å finne løsninger?
Heldigvis finnes det et alternativ! Det er derfor viktig at du som produsent lærer deg hva dine kunder egentlig ønsker og møter deres behov. Legger du til rette for hva forbruker ønsker seg kan vi garantere økt salg og oppmerksomhet!😊
Se også